گوهر ناب
خانه / راف فیروزه / شرکت توزیع راف فیروزه عجمی

شرکت توزیع راف فیروزه عجمی

سنگ فیروزه به دو نوع عمده تقسیم بندی می شود، که شامل فیروزه عجمی و شجری است. سنگ فیروزه عجمی به سنگ هایی گفته می شود که رنگ آن ها آبی خالص بوده و هیچ زوائد دیگری در آن ها دیده نمی شود. اما این سنگ ها قبل از تراشیده شدن و صیقل دادن، به صورت راف دیده می شوند. شرکت توزیع راف فیروزه عجمی، نمونه های مختلف این سنگ ها را برای تولید نگین فیروزه در بازار عرضه می کند.
شرکت توزیع راف فیروزه عجمی

آشنایی با راف فیروزه عجمی

آشنایی با راف فیروزه عجمی آیا می دانید که سنگ راف فیروزه عجمی چیست؟ برای آشنایی با این سنگ، نحوه تولید و شکل استفاده از آن با ما همراه باشید.

سنگ های قیمتی مختلف همچون فیروزه، در اصل سنگ های معدنی هستند که از لایه های زیرین خاک استخراج می شوند. برای دست یابی به این سنگها و رگه های آن ها، باید معادن عمیقی حفر گردد. اما وقتی سنگ از زمین خارج می شود، یک تخته سنگ خام و نتراشیده است که زواید خیلی زیادی دارد.

جواهر سازان می توانند با توجه به ابعاد و وزن سنگ راف فیروزه و انجام دادن یک آزمایش جهت تعیین درصد قسمت های فیروزه ای رنگ  آن، به تخمین زدن ارزش و بهای این سنگ ها بپردازند و تعیین کنند که چه تعداد نگین از داخل آن ها خارج می گردد.

بنابراین سنگهای راف، مواد اولیه مورد استفاده در کارگاه های تولید سنگ ها و نگین های قیمتی فیروزه هستند. بر این اساس با خرید یک قطعه راف بزرگ و مرغوب و تراش دادن دقیق و ماهرانه آن می توانید به سود قابل توجهی دست یابید. چرا که معمولا از یک راف فیروزه چندین نگین خارج می شود، که هر یک ارزش زیادی دارند.

فروش بهترین انواع راف فیروزه عجمی

فروش بهترین انواع راف فیروزه عجمی کشور ما دارای معادن بسیار غنی سنگ فیروزه عجمی می باشد. این سنگ وقتی از زمین خارج می شود به صورت راف یا خام می باشد. این راف ها باید توسط هنرمندان جواهر ساز تراشیده شوند و نگین های زیبای فیروزه از دل آن ها خارج گردد.

فروش بهترین انواع راف فیروزه درشت عجمی ساده یا راف فیروزه رگه دار که به نام شجری شناخته می شود، در مراکز پخش عمده این محصولات، به صورت مستقیم و از تولید به مصرف صورت می گیرد. این مراکز برای عرضه کردن این سنگها هم از بازار های حقیقی کمک می گیرند و هم فروشگاه های آنلاین.

از این رو شما مصرف کننده گرامی می توانید در صورت تمایل، برای سفارش دادن این سنگ ها از طریق همین وب سایت اقدام کنید. همکاران ما در این مجموعه بعد از دریافت سفارشات شما، در اسرع وقت محصول را برایتان ارسال خواهند کرد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

شرکت پخش راف فیروزه درشت

اگر به دنبال کسب اطلاعات تخصصی در زمینه سنگ راف فیروزه درشت و چگونگی خرید …

دیدگاهتان را بنویسید