گوهر ناب
خانه / راف فیروزه / شرکت عرضه راف فیروزه کیفیت بالا

شرکت عرضه راف فیروزه کیفیت بالا

راف فیروزه کیفیت بالا در کشور ایران دارای شرکت های عرضه کننده زیادی می باشد که این کالای با ارزش اقتصادی بالا را روانه بازارها می کند.

راف فیروزه چه در بازارهای داخلی و چه در بازارهای خارجی به دلیل جلوه و زیبایی خاص و ویژه ای که دارد دارای طرفداران زیادی بوده و شرکت های عرضه کننده و بازرگانی بعد از تامین نیاز بازارهای داخلی اقدام به ارسال و صادرات انواع راف فیروزه ای به کشورهای دیگر می کنند.

شرکت عرضه راف فیروزه کیفیت بالا

دانستنی هایی درباره فیروزه کوبی

دانستنی هایی درباره فیروزه کوبی در زمان های خیلی دور و گذشته به فیروزه، سنگ پیروزه می گفتند زیرا بر این امر اعتقاد داشتند که هر شخصی این سنگ را با خود حمل کند پیروز می گردد و با گذشت زمان اسم آن به سنگ فیروزه تغییر پیدا کرد.

یکی از دیدنی ترین مرکز های سنگ فیروزه شهرهای کشور ایران مانند شهر استان قدس رضوی بوده که فیروزه های مرغوب و کم نظیری داشته و دیدن آنها خالی از لطف نخواهد بود.

فیروزه کوبی مرغوب ترین و بهترین نوع فیروزه در جهان می باشد و کشور ایران دارای معدن های معروفی از این سنگ گران بها است.

درجه سختی سنگ فیروزه شش بوده و جزء سنگ های آذرین به حساب می آید. درجه سختی این سنگ به حدی است که به راحتی می توان شیشه را با استفاده از آن برش داده و برید.

فیروزه کوبی در رنگ های سبز، آبی و سفید وجود داشته و از زیبایی خیره کننده ای برخوردار می باشد به طوری که به راحتی می تواند نظر هر شخصی را به خود جلب کند.

لازم به ذکر می باشد که سنگ فیروزه نیازمند نگهداری خاصی است و نباید آن را در کنار مواد آرایشی، شیمیایی و روغنی نگه داشت زیرا باعث از دست دادن خاصیت سنگ فیروزه و تغییر رنگ آن می گردد.

چگونگی تهیه انواع راف فیروزه کیفیت بالا

چگونگی تهیه انواع راف فیروزه کیفیت بالا راف به سنگی می گویند که خام بوده و هیچ گونه عملیاتی بر روی آن انجام نشده است.

بعد از آنکه انفجار سازی در معدن های سنگ فیروزه انجام می گردد سنگ راف فیروزه درشت به دست می آید.

عملیات انفجار سازی به این گونه انجام می شود که توسط دینامیتی که داخل معدن های سنگ فیروزه به کار برده می شود سنگ های فیروزه کوچک و خرد می گردند و آنها را جمع آوری کرده اند و به بازار عرضه و ارائه می کنند.

در طی تهیه این سنگ ها می توان به این موضوع اشاره کرد که فیروزه های غیر قابل تراش و خیلی کوچک در پایان پودر شده گاهی با رنگ مخلوط می گردد و گاهی وقتها هم بدون رنگ بعد از آن با رزین اپوکسی شفاف ترکیب می گردد و درون قالب هایی که از قبل تهیه و آماده شده اند می ریزند که این قالب ها دارای شکل های مختلفی هستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

شرکت پخش راف فیروزه درشت

اگر به دنبال کسب اطلاعات تخصصی در زمینه سنگ راف فیروزه درشت و چگونگی خرید …

دیدگاهتان را بنویسید