گوهر ناب
خانه / سنگ راف فیروزه / شرکت فروش سنگ راف فیروزه

شرکت فروش سنگ راف فیروزه

شرکت فروش سنگ راف فیروزه این نوع از ماده معدنی را در انواع مختلف، درجه خلوص گوناگون و سایزهای متنوع عرضه می کند. قابل ذکر است که اگر در صدد خرید عمده سنگ راف فیروزه اصل هستید، می توانید بسیار به سادگی آن را به دست آورید. زیرا که پخش کننده به سر تا سر کشور توزیع محصولاتی‌ از این قبیل را روی دست گرفته است. اما در ادامه بیشتر با این کالا آشنایی حاصل خواهید نمود.

شرکت فروش سنگ راف فیروزه

آشنایی با سنگ راف فیروزه

آشنایی با سنگ راف فیروزه

سنگ راف فیروزه چیست؟ جهت آشنایی با این محصول قرار است تا به برخی نکات اشاره کنیم که در واقع بحث کیفی و کمی آن را در بر می‌ گیرد. اول از تعریف آن آغاز می نماییم. فیروزه هایی که ما در بازار مشاهده می کنیم، اغلب شان کاملاً صیقل خورده و در اشکال مختلف می باشند.

ولی راف سنگ در اصل نوع خام است. یعنی ماده ای که از معدن جدا می شود هیچ نوع کاری بر روی آن صورت نگرفته به محصول این نام را داده اند. آنها را عموماً بر اثر انفجار دینامیت‌ ها از معادن جدا می کنند و بعداً که به اشکال مختلفی در آمده اند، از سطح زمین بر می دارند. پس از این مرحله است که به اشکال مختلف صیقل می بیننند.

به صورت، نوع نیشابوری چنین سنگ های شکل ظاهری متنوعی دارد. همینطور به صورت ضخیم و یا لایه های نازک هم ارائه می گردند. اغلب مشتریان آن کسانی هستند که در حوزه تولید انگشتر و یا نگین های گوناگون کار می کنند.

در این میان، سنگ راف فیروزه نیشابور به صورت رگه دار و کاملاً یکدست هستند. آنها را بدون این که تغییراتی در‌شان ایجاد کرد، می توان به عنوان کالایی دکوراتیو در گوشه ای از خانه هم قرار داد که برای بسیار می توان در کنار زیبایی، خوش یمنی هم بیاورد.

توزیع کنندگان سنگ راف فیروزه

توزیع کنندگان سنگ راف فیروزه بزرگترین توزیع کننده سنگ راف فیروزه، محصولاتی با کیفیت را برای تان‌ ارائه می دهد. این کار از طریق آنلاین و همینطور به صورت عمده انجام می شود. پس در صورتی که مشغول یکی از شغل های زیر هستید، می توانید از این مرجع خرید کنید:

  • صادرات به کشورهای مختلف
  • تولید انگشتر
  • فروش جزئی در شهرهای مختلف

این را هم باید ذکر نمود که کالاها با درجه خلوص بالا و همینطور کیفیت عالی به فروش می رسند. یعنی می توان از آنان به راحتی انگشترهای متعددی را با سایزهای متنوع درست کرد. همچنین کالایی که ارائه می گردد، با نرخ های خوبی به دست تان‌ خواهد رسید.

برای آگاهی حاصل نمودن از نرخ و چگونگی عرضه، توصیه می شود تا با فروشنده صحبت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت انواع سنگ راف فیروزه نیشابور

قیمت انواع سنگ راف فیروزه نیشابور در بازار های داخلی با توجه به جنس و …

دیدگاهتان را بنویسید