گوهر ناب
خانه / تسبیح فیروزه / صادرات تسبیح فیروزه 101 دانه به سوریه

صادرات تسبیح فیروزه 101 دانه به سوریه

فیروزه یکی از اعجاب انگیز ترین سنگ ها می باشد و به همین دلیل در تولید محصولات زیادی از جمله انگشتر، تسبیح، و… استفاده می شود. تسبیح فیروزه نیز از پراستفاده ترین تسبیح ها محسوب می شود و لازم است که از مرغوب ترین نوع آن استفاده نمایید. در این جا می خواهیم در مورد تسبیح فیروزه 101 دانه، بازار فروش، قیمت روز، و… مطالب کوتاهی را خدمت شما ارائه دهیم. 

صادرات تسبیح فیروزه 101 دانه به سوریه

ویژگی های تسبییح فیروزه سنگی

ویژگی های تسبییح فیروزه سنگی تسبیح فیروزه سنگی زیبایی خاصی را در میان تسبیح ها دارد و روایت های مختلفی در مورد خواص شگفت انگیز آن وجود دارد. فیروزه از مواد مختلفی مانند مس، آلومینیوم، آب، آهن، منگز و اکسید تشکیل شده است. همچنین فیروزه هزاران رنگ در بین سبز و آبی دارد و این یکی از دلایل زیبایی این نوع سنگ است. 

‌ به گفته روایات مختلف این نوع تسبیح در استجاب شدن دعاها تاثیری بیشتر دارد و فقر را دور می نماید. باعث افزایش قوت دل می شود و بلا های مختلفی را دور می کند. همچنین باعث دفع درد ها از دیدگان می گردد و در فرزند آوری تاثیر زیادی دارد. 

ویژگی های بی نظیر این نوع تسبیح باعث شده است که مشتریان زیادی به سمت آن جلب شوند و علاوه بر مصرف زیاد در ایران به کشور های مختلفی نیز صادر گردد. فیروزه نیشابور امروزه به کشور های زیادی از جمله سوریه، ترکیه و عراق صادر می گردد و با کیفیت بالای این نوع تسبیح رضایت و اعتماد مشتریان جلب شده است. شما نیز می توانید این نوع تسبیح را خریداری کنید و از ویژگی های بی نظیر آن بهره مند شوید. 

قیمت بهترین انواع تسبیح فیروزه 101 دانه

قیمت بهترین انواع تسبیح فیروزه 101 دانه به دلیل فروش زیاد این نوع تسبیح تولید آن رو به پیشرفت است و شما نیز به صورت های مختلفی می توانید برای خرید تسبیح فیروزه ای درجه یک اقدام نمایید. این نوع تسبیح به صورت های مختلفی به بازار عرضه می شود که از جمله آن ها می توان عرضه به صورت مستقیم و غیر مستقیم را ذکر نمود. واسطه های فروش تسبیح 101 دانه قیمت آن را افزایش می دهند و با بیشتر شدن آن ها قیمت نیز بیشتر خواهد شد. هم اکنون می توانید با نازل ترین قیمت و بالاترین کیفیت تسبیح فیروزه ای درشت را به صورت مستقیم از مراکز فروش ما خریداری کنید و خریدی مطمئن داشته باشید. 

یکی از بهترین راه های خرید این نوع تسبیح خرید اینترنتی است. خرید اینترنتی دارای مزیت های زیادی است که از جمله آن ها می توان قیمت و زمان کم تر را نام برد. در هر ساعتی از شبانه روز با سریع ترین زمان می توان برای خرید تسبیح فیروزه اقدام نمود. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری دارید می توانید با کارشناسان و مشاوران ما مشورت نمایید و اطلاعات لازم را به دست آورید. 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

عرضه کنندگان تسبیح فیروزه اصل نیشابور

تسبیح فیروزه اصل نیشابور که دارای جلوه بسیار زیبا و همچنین عارفانه می باشد که …

دیدگاهتان را بنویسید