گوهر ناب
خانه / ست فیروزه / صادرات ست کامل فیروزه به روسیه

صادرات ست کامل فیروزه به روسیه

ست کامل فیروزه یکی از محصولاتی است علاوه بر این که در ایران طرفداران زیادی دارد و در خارج ایران نیز طرفداران بسیاری دارد ارزشی بسیار بالا دارد و به دلیل زیبایی که دارد چشم همه افراد بخصوص بانوان را به خود جلب می کند ست فیروزه ای اصل خواص بسیار زیادی دارد و مورد توجه افراد زیادی می‌باشد. ست فیروزه ای نیشابوری از جایگاه و زیبایی بسیاری برخوردار می باشد.

صادرات ست کامل فیروزه به روسیه

بررسی ست کامل فیروزه ای

بررسی ست کامل فیروزه ای این ست ‌ها در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی وجود دارد و افراد بر حسب سلیقه خود آن ها را انتخاب می‌کنند. ست فیروزه ای در شکل های مختلف و مدل های متفاوتی وجود دارد ست گردنبند و دستبند و انگشتر فیروزه که یک ست می باشد یا ست گوشواره گردنبند و دستبند که یک ست دیگر می باشد و بر اساس مصرف و سلیقه خریداران تعیین می‌شود.

ست کامل فیروزه به کشورهای مختلف مثل روسیه عراق و ترکیه صادر می‌شود به همین علت استفاده کنندگان زیادی دارد در کشورهای فوق نیز طرفداران زیادی دارد همان طور که می دانید امروزه یکی از جواهرات زیبا  می باشد که توسط افراد ماهر متخصص ساخته شده است بنابراین ارزش بالایی دارد و به عنوان صنایع دستی و سوغاتی نیز استفاده می گردد که علاوه بر زیبایی حیرت انگیز که دارد  ارزش درمان نیز دارد.

ست فیروزه جنبه درمانی بسیاری دارد که از جمله می‌توان به درمان مختلف سنگ کلیه، تنظیم گردش خون، تنظیم فشار خون، از بین بردن حساسیت های پوستی مثل: اگزما، بیماری های پولکی و بیماری های صدفی اشاره کرد.  در مدل‌های مختلفی طراحی شده اند که با توجه به سلیقه مصرف کننده می توان از آنها استفاده کرد نحوه خرید و سفارش این محصول بسیار آسان می باشد.

 

بررسی بازار فروش ست کامل فیروزه

بررسی بازار فروش ست کامل فیروزه این سنگ های فیروزه معمولاً با دسته هایی از جنس طلا و نقره یا استیل ترکیب  می شود و زیبایی فوق العاده به همراه دارد و جز جواهرات با ارزش به حساب می آید نیشابور به ‌عنوان شهر فیروزه ای یاد می شود و همه افراد به دنبال تهیه فیروزه اصل و نیشابوری می باشند. اگر شما هم به دنبال خرید ست فیروزه هستید و نمی دانید که این محصول را از کجا تهیه کنید که هم اصل باشد و هم زیبایی بی‌نظیری داشته باشد ما به شما استفاده و خرید ست کامل فیروزه را پیشنهاد می کنیم این ست برای کسانی که شیک پسند هستند بسیار مناسب می باشد برای خرید  و سفارش این محصول کافی است با ما تماس بگیرید و یا از طریق سامانه اینترنتی ما این محصول را سفارش دهید تا در مدت زمان کم با کیفیت عالی برای شما ارسال گردد

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرکنندگان ست فیروزه نقره به عربستان

یکی از محبوب ترین فلز ها، نقره است ترکیب نقره با سنگ فیروزه ترکیبی بی‌نظیر …

دیدگاهتان را بنویسید