گوهر ناب
خانه / بارخونه فیروزه / صادرکنندگان بارخونه فیروزه کلکسیونی نیشابور

صادرکنندگان بارخونه فیروزه کلکسیونی نیشابور

بارخونه فیروزه یکی از مدل سنگ فیروزه موجود در بازار فروش این نوع محصول است. با توجه به ویژگی ها و کیفیت خوبی که این محصول دارد، هر ساله مقادیر قابل توجهی از آن به کشورهای دیگر صادر می شود. امروزه افراد زیادی در منطقه نیشابور در زمینه تولید و عرضه این بارخونه فیروزه مشغول به فعالیت هستند. صادرکنندگان بارخونه فیروزه کلکسیونی نیشابور برای صادرات این محصول به بازارهای خارجی از روش های خاصی که برای صادرات این محصول در بازار خارجی وجود دارد، استفاده می نمایند.

صادرکنندگان بارخونه فیروزه کلکسیونی نیشابور

مشخصات سنگ فیروزه چیست؟

مشخصات سنگ فیروزه چیست؟

در کشور ما معادن مختلفی از سنگ فیروزه وجود دارد به خصوص بهترین نوع سنگ فیروزه در معادن نیشابور وجود دارد فیروزه به رنگ آبی دریا و آسمان می باشد که از زمانهای قدیم در نزد ایرانیان بسیار عزیز و مقدس می باشد. امروزه افراد زیادی در منطقه نیشابور در زمینه استخراج سنگ فیروزه مشغول به فعالیت هستند با توجه به کیفیت و مرغوبیت رنگ تر سالانه مقادیر قابل توجهی از این محصول به کشورهای دیگر به خصوص عراق و ترکیه صادر می گردد در این کشورها از این سنگ برای تهیه جواهرات گرانبها استفاده می شود. در ادامه این مطلب مشخصات سنگ فیروزه را مورد بررسی قرار میدهیم. این مشخصات به این گونه می باشد:

  • از مشخصات سنگ فیروزه این است که  به رنگ آبی تیره و روشن است و دارای رگه های مشکی بسیار زیبایی در این خود است، که باعث زیبایی خاص این نوع سنگ می باشد. همچنین به رنگ سبز روشن و تیره است.
  • این نوع سنگ در انواع مختلفی استخراج می شود، که هر کدام دارای  ویژگی و خواص مخصوص به خود می باشد.
  • از دیگر مشخصات این محصول این است که این سنگ هر چقدر در برابر نور آفتاب قرار بگیرد، جلا و زیبایی خود را از دست نمی دهد.
  • همچنین این محصول در برابر عوامل فشار و وسایل نوک تیز بسیار مقاوم می باشد، به طوری که در طراحی جواهرات کوچک‌ ترین صدمه‌ای به باک و زیبایی آن وارد نمی شود.

بررسی قیمت بارخونه فیروزه کلکسیونی نیشابور

بررسی قیمت بارخونه فیروزه کلکسیونی نیشابور

بررسی قیمت بارخونه فیروزه کلکسیونی نیشابوری می‌توان گفت که عوامل بسیار زیادی و قیمت این محصول اثر گذار می باشد در ادامه این مطلب به بررسی قیمت بارخونه فیروزه نیشابوری اصلی می پردازیم. که به این صورت می باشد:

  • یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت این محصول می‌ توان به نوع کیفیت و مرغوبیت این نوع سنگ اشاره کرد از آنجا که در کشور ما انواع مختلفی از سنگ فیروزه وجود دارد، از همه آن با کیفیت تر و مرغوب تر سنگ فیروزه نیشابوری می باشد، این سنگ از ارزش اقتصادی بالایی برخوردار است.
  • یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت بارخونه فیروزه ایرانی الاصل می توان به نوع شرکت و برندی که در زمینه استخراج و تولید این سنگ در بازار مشغول به فعالیت می باشد، اشاره نمود.
  • همچنین از دیگر عواملی که می‌ تواند بر قیمت این محصول اثرگذار باشد، میزان عرضه و تقاضای این نوع سنگ در بازار فروش می باشد. 
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

توزیع انواع بارخونه فیروزه نیشابوری اصلی

فیروزه نیشابور به عنوان یک سنگ قیمتی و با ارزش کاربردهای فراوانی در ساخت انواع …

دیدگاهتان را بنویسید