گوهر ناب
خانه / گردنبند فیروزه / عرضه مستقیم گردنبند فیروزه بیضی

عرضه مستقیم گردنبند فیروزه بیضی

فروش و عرضه مستقیم گردنبند فیروزه بیضی شکل از مغازه ها و مراکز فروش جواهرات طلا و نقره و بدلیجات صورت می گیرد.این گردنبند را با انواع لباس ها می توان ست کرد و مورد استفاده قرار داد.

سنگ فیروزه منطقه نیشابور علاوه بر معروفیت در کشور و در بین مردم از مشهوریت بالایی در کشورهای اروپایی و آمریکایی و عریی برخوردار است. فیروزه خواص بسیاری دارد.

عرضه مستقیم گردنبند فیروزه بیضی

آشنایی با انواع گردنبند فیروزه ای

آشنایی با انواع گردنبند فیروزه ای برای آشنایی بیشتر با انواع گردنبند فیروزه ای باید بگوییم که  این گردنبند از زیورآلات زنانه بسیار پرطرفدار می باشد که دارای سنگ فیروزه اصل است. پلاک های گردنبند فیروزه اصل در شمایل های مختلف دایره, بیضی, مربع و مستطیل و حتی برش های چند ضلعی در قالب های نقره ای, طلا, تیتانیوم تولید می شود و در بازار به فروش می رسد. زنجیر آن از جنس قالب آن تهیه می شود. این گردنبند در مقابل رطوبت و زنگ زدگی مقاوم است.

سنگ فیروزه علاوه بر اینکه در کشور ایران مورد توجه علاقه مندان قرار دارد و ارزشمند است در کشورهای دیگر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و استقبال خوبی از فیروزه نیشابور در کشورهای دیگر صورت می گیرد.گردنبند فیروزه کوبی شده بسیار پرطرفدار و چشم‌نواز است و یکی از بهترین جواهرات موجود در بازار است. رنگ آبی گردنبند فیروزه آرامش بی نظیری دارد و استفاده از این گردنبند سبب شادابی روح و روان و گشایش سینه می‌شود. سنگ فیروزه پرخواص است که می توان به مواردی نظیر محافظت در برابر چشم زخم و حوادث و از بین برنده ترس و استرس اشاره کرد.

طراحی گردنبند فیروزه به گونه ای است که هم مناسب پوشش روزانه است و هم مناسب مجالس رسمی می باشد.این گردنبند زیبا و طراحی خاص و چشم نوازی دارد که نظر هر شخص در هر سنی را به خود جلب می کند.این گردنبند با نگین های ریز و درشت تزئین شده است و جذابیت این گردنبند فیروزه زنانه را دوچندان می کند.قیمت آن بستگی به رگه های موجود در سنگ و رنگ آبی سنگ دارد

تولیدکنندگان گردنبند فیروزه ای نیشابور نقره این محصول را با قابی از جنس نقره با طرحی زیبا و کلاسیک, با یک نگین درشت و چشم نواز که توجه همگان را به خود جلب میکند عرضه می کند. روی نگین بعضی از فیروزه های این گردنبند لکه های طلایی رنگی وجود دارد که زیبایی نگین را دوچندان می کند.

بررسی بازار داخلی گردنبند فیروزه بیضی

بررسی بازار داخلی گردنبند فیروزه بیضی  گردنبند فیروزه نقره مانند جنس طلا خود از دیرباز تاکنون طرفداران خاص خود را داشته و امروزه نیز مورد استقبال مردم قرار دارد. فیروزه نیشابور از مرغوبترین سنگ های جهان است که از معادن نیشابور استخراج می شود و در زمینه صادرات نیز سرآمد است.

قیمت فیروزه نیشابور  و به طور کلی بررسی بازار داخلی گردنبد فیروزه بستگی به کیفیت سنگ آن دارد. رنگ سنگ, درصدخلوص آن, صاف بودن و بدون رگه بودن سنگ, نوع تراش و قدمت سنگ فیروزه از مواردی است که بر قیمت سنگ فیروزه تاثیر می گذارد.

فیروزه در قدیم به عنوان سنگ آرزوها و سنگ آسمانی در میان مردم شناخته شده بود که طرفداران بسیاری داشت و ارامش خاصی به دارندگان خود می داد و این خاصیت عجیب این سنگ است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش انواع گردنبند فیروزه اصل

سنگ فیروزه از زیبا ترین سنگ هایی می باشد که برای تولید انواع زیور آلات …

دیدگاهتان را بنویسید