گوهر ناب
خانه / انگشتر فیروزه خطی / قیمت انگشتر فیروزه خطی نیشابور

قیمت انگشتر فیروزه خطی نیشابور

انگشتر فیروزه نیشابور در مدل های خطی با بهترین ظرافت طراحی می شوند که بسته به اندازه و وزن آن، شاهد ارائه قیمت های متفاوتی برای خرید هستیم.
یکی از بهترین معادن سنگ های فیروزه مربوط به نیشابور می باشد که توانسته انواع سنگ های فیروزه شجری و عجمی را در ظرفیت های قابل توجهی تولید نماید و با توجه به نوع تراش ارائه شده برروی این سنگ ها، این امکان وجود دارد که از آن ها برای ساخت انگشترهای مردانه، زنانه، گردنبند و گوشواره و دیگر زیور آلات استفاده نمود.
در همین خصوص اصل بودن سنگ های فیروزه از مهم ترین ویژگی هایی می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد و از همین رو عرضه مستقیم آن از مهم ترین عواملی خواهد بود که برای سازندگان انگشترهای نقره و طلا، این اطمینان را به همراه می آورد تا امکان خرید عمده مطمئن را ایجاد نماید.

انگشتر فیروزه

انگشتر فیروزه مردانه

ساخت انگشترهای فیروزه با رکاب های مردانه و زنانه می تواند در نمونه انگشترهای دست ساز و ماشینی باشد که در این زمینه این انگشترها با جدیدترین ایده ها در حال تولید و عرضه می باشند.
ساخت انگشترهای فیروزه نقره از مناسب ترین مواردی می باشد که این مزیت وجود دارد که بتوان از حاشیه سودآوری قابل توجهی در خصوص این انگشترهای زنانه و مردانه بهره مند شد.
انگشترهای ماشینی نیز به نوبه خود دارای قیمت های کمتری برای خرید عمده هستند و این انگشترها نیز با توجه به حجم بالای مشتریان خود، به صورت عمده و اینترنتی نیز قابل عرضه بوده که در این مسیر نیز مشتریان این امکان را برای سفارشات خود در کمترین زمان دارند که متنوع ترین مدل ها نیز به نوبه خود در اختیار مشتریان قرار گرفته است.
منبع: فروشگاه زیورآلات ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

انگشتر فیروزه نیشابوری

نمایندگی عرضه انگشتر فیروزه خطی

این نمایندگی عرضه انگشتر فیروزه خطی را با کیفیت عالی و زیبا انجام می دهد. …

دیدگاهتان را بنویسید