گوهر ناب
خانه / انگشتر فیروزه سبز / قیمت انگشتر فیروزه سبز زنانه

قیمت انگشتر فیروزه سبز زنانه

انگشتر های فیروزه زنانه با رنگ های سبز نیز تولید می شوند که قیمت در نظر گرفته شده برای خرید عمده آن ها می تواند از مهم ترین نکات مورد توجه از سوی مشتریان باشد.
یکی از زیور آلات محبوب در میان خانم ها مربوط به انگشتر های طلا و نقره می باشد که در ساخت آن شده ایده پردازی های متعددی هستیم و از جمله آن ها می توان به ساخت انگشترهای فیروزه زنانه اشاره نمود و در عین حال این مزیت نیز وجود دارد که بتوان از انگشترهای مردانه نیز به بازار عرضه نمود که این مسئله بستگی به سفارش مشتریان خواهد داشت.
یکی از انواع انگشترهای فیروزه دارای سنگ های سبز می باشد که به نوبه خود می تواند ظاهر زیبایی را ایجاد نماید و از طرفی رکاب انگشتر نیز به از دیگر بخش هایی خواهد بود که می تواند برروی قیمت و همچنین ارائه یک ظاهر مناسب برای انگشترهای زنانه تاثیر داشته باشد.

انگشتر فیروزه

سفارش انگشتر فیروزه

در حال حاضر بهترین روش در مسیر ارائه سفارشات ساخت انگشترهای زنانه دست ساز و یا ماشینی از مهم ترین فعالیت هایی می باشد که از طریق این سایت انجام می پذیرد به گونه ای که متنوع ترین مدل ها امکان ساخت از طریق هنرمندان ایرانی را دارد.
اصل بودن سنگ فیروزه مصرفی در ساخت انگشترهای مردانه و زنانه نیز به عنوان یکی از دیگر فاکتورهایی خواهد بود که مورد بررسی برای خرید قرار می گیرد و در این میان سنگ های فیروزه در رنگ های آبی، سبز و همچنین نمونه های شجری و عجمی قابل انتخاب و خرید خواهند بود که از طریق این سایت نیز شما هم فرصت دریافت و خرید از جدیدترین مدل ها را دارید به گونه ای که بتوانید درصد تخفیف های لازم را نیز دریافت نمایید.
منبع: فروشگاه زیورآلات ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی عرضه انگشتر فیروزه سبز

شرکت ما از بزرگترین نمایندگی عرضه انگشتر فیروزه سبز نیشابور می باشد که این محصول …

دیدگاهتان را بنویسید