گوهر ناب
خانه / انگشتر فیروزه سیاه قلم / قیمت انگشتر فیروزه سبز سیاه قلم

قیمت انگشتر فیروزه سبز سیاه قلم

ساخت انگشتر های فیروزه سبز می تواند با رکاب سیاه قلم قابل ساخت باشند اما مسئله که وجود دارد مربوط به قیمت های تمام شده آن خواهد بود.
در ساخت رکاب انگشتر مناسب برای سنگ های فیروزه سبز و آبی، شاهد این مسئله هستیم که ایده های متعددی قابل پیاده سازی خواهد بود و از جمله آن ها می توان به رکاب انگشترهای نقره سیاه قلم اشاره نمود.
دست ساز بودن رکاب انگشتر به عنوان یکی از عواملی می باشد که منجر به افزایش قیمت های خرید خواهد شد و از طرفی ساخت رکاب انگشترهای فیروزه از جمله جدیدترین کارهایی می باشد که در کنار اندازه ها و طرح های مختلف، از این مزیت نیز برخوردار است که بتوان آن را در مدل های ساده و یا سیاه قلم شده طراحی نمود.

انگشتر فیروزه

انگشتر فیروزه زنانه

ساخت انگشتر های فیروزه زنانه به نوبه خود از این مزیت برخوردار است که بتوان ساخت و طراحی آن ها با انواع ایده های روز به انجام رسانید و علاوه بر نقره، انگشترهای طلا و استیل هم به نوبه خود با استفاده از سنگ های فیروزه اصل، قابل ساخت هستند.
نیشابور با توجه به اینکه معدنی برای استخراج مفید ترین و متنوع ترین سنگ های فیروزه می باشد، از همین رو شاهد آن هستیم که بهترین رکاب های انگشتر نیز برای این گونه سنگ ها در حال طراحی و ساخت می باشند که مشتریان در مسیر خرید و یا سفارشات خود می توانند از این موقعیت استفاده نمایند.
مزیت های در نظر گرفته برای مشتریان این سایت، مربوط به ارائه کمترین قیمت برای انگشترهای فیروزه برای کارمزد و همچنین ارائه طرح های جدید و متنوع می باشد و تمامی این موارد در یک خرید ارزان و با کیفیت موثر می باشد.
منبع: فروشگاه زیورآلات ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

انگشتر فیروزه سیاه قلم

شرکت عرضه انگشتر فیروزه سیاه قلم شیک

در هر شرکت وقتی بهترین انگشتر فیروزه سیاه قلم با طرح شیک ارائه شود، افراد …

دیدگاهتان را بنویسید