گوهر ناب
خانه / انگشتر فیروزه طلا / قیمت انگشتر فیروزه طلا زنانه

قیمت انگشتر فیروزه طلا زنانه

انگشتر های طلا زنانه که روی آن ها سنگ فیروزه کار شده باشد را می توان قیمت مناسب ترین نوع هدیه در خور یک بانو دانست.
یکی از مرسوم ترین انواع سنگ ها برای انگشتر های زنانه سنگ فیروزه است. با توجه به تعالیم دینی ما مسلمانان استفاده ازانگشتر های فیروزه زنانههمواره مورد توصیه بوده است و علم پزشکی نوین نیز خواص درمانی بیشماری را برای فرد مصرف کننده این نوع از زیورالات کشف نموده است. باور های سنتی این سنگ را برطرف کننده استرس، چشم زخم و ترس می داند، همچنین معتقد است شادی و خوش شانسی با خود به همراه می اورد و به کسب و کار رونق می بخشد.

انگشتر فیروزه

خواص انگشتر فیروزه

علم پزشکلی نوین بر اساس مطالعات انجام شده به این حقیقت دست یافته که انگشتر های فیروزه اصل می توانند باعث تقویت قلب، دستگاه تنفسی،بینایی، معده و کبد می گردد. همچنین مشاهدات گواه این امر است که اگر فردی در معرض ابتلا به نوعی بیماری باشد فیروزه ی روی انگشتر وی تغییر رنگ داده و یا در برخی موارد ترک بر می دارد.
البته توجه داشته باشید نوع فلز به کار رفته در رکاب انگشتر های فیروزه باید با جنسیت فرد مصرف کننده سازگاری داشته باشد. به عنوان مثال بهترین و مناسب ترین جنس رکاب برای خانم ها طلا و برای آقایان نقره می باشد. همانطور که در تعالیم دینی تاکید شده و علم نیز آن را به اثبات رسانیده فلز طلا برای آقایان مضر بوده و باعث مرگ گلبول های سفید بدن وی می گردد.
منبع: فروشگاه زیورآلات ایران

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

سازنده انگشتر فیروزه

سازنده انگشتر فیروزه طلا مخصوص خانم ها

اغلب شرکت های سازنده انگشتر فیروزه به منظور طراحی انگشتر خانم ها از طلا بهره …

دیدگاهتان را بنویسید