گوهر ناب
خانه / ساعت فیروزه / ساعت دیواری / قیمت عمده ساعت دیواری فیروزه کوب

قیمت عمده ساعت دیواری فیروزه کوب

امروزه ساعت در منازل و خانه ها به عنوان تابلو و زیبایی خانه استفاده می شود بنابراین در بازار ساعت هایی زیبا با تنوع مدل ، نگین کاری مینا و کاری وجود دارد. ساعت دیواری فیروزه کوب از نمونه کارهایی است که قیمت آن براساس تعداد نگین های استفاده شده در آن قیمت گزاری می شود. سنگ قیمتی موجود در ساعت دیواری فیروزه ای اصل نیشابور نسبت به بقیه ساعت ها زیبایی خاصی به ساعت می دهد.

قیمت عمده ساعت دیواری فیروزه کوب

مشخصات ساعت های فیروزه کوب

مشخصات ساعت های فیروزه کوب

اگر بخواهیم ساعت فیروزه ای اصل را با نگین های زیبا و اصیل خریداری کنیم بهتر است به نیشابور که بهترین و اصل ترین فیروزه در جهان را داراست سفر کنیم. نگین های موجود در ساعت های فیروزه کوب از فیروزه هایی در رنگهای متنوع آبی و سبز مایل به تیره و روشن که درنزدیکی زمین در نواحی آتشفشان یافت می شود استفاده می شود و خواص درمانی و معنوی فیروزه اصل نیشابور که در ساعت به کاربرده می شود پنهان نیست.

امروزه ساعت فیروزه کوب اصل نیشابور از بهترین و اصل ترین کارهای هنری در ایران و جهان به شمار می آید. وجود شرکت های عرضه ساعت فیروزه کوب اصل با کیفیت، به روش مستقیم و غیرمستقیم برای مشتریان مقرون به صرفه تر است .

لازم به یاداوری است که در قدیم تجارت بین ایران با کشورهای خارجی از جمله عراق و ترکیه بخاطر بی اهمیت بودن پول در معاملات تجاری با استفاده از سنگهای قدیمی صورت می گرفته و ایرانیان ترک سنگ های قدیمی را از ایرانیان با قیمت ارزان می خریدند با قیمت گزاف به اروپاییان می فروختند و اروپاییان با این ذهنیت که از معادن خود در ترکیه استخراج می شده این سنگ با ارزش و قیمتی را فیروزه ترکی می نامیدند. باید خاطر نشان کرد که ساعت فیروزه کوب اصل نیشابور علاوه بر زیبایی خیره کننده اش از خواص درمانی و معنوی خاصی برخوردار است که استفاده از آن نگهداری خاصی را هم می طلبد.

صادرات انواع ساعت دیواری فیروزه کوب

صادرات انواع ساعت دیواری فیروزه کوب

امروزه صادرات ساعت دیواری فیروزه کوب با نگین کاری روی ساعت های کوچک و بزرگ با بهترین کیفیت و از اصل ترین فیروزه به کشور های همسایه از جمله عراق و ترکیه انجام می شود. فروش این محصول از طریق نمایندگی ها معتبر و مجاز در سراسر کشور انجام می گیرد که فروش به روش عمده و مستقیم بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد. صادرات هم باعث رونق اقتصادی و هم باعث تولید کسب و کار برای جوانان و ارز موجود کشور را تامین می کند.

در حال حاظر بازار فروش این محصول قیمتی و با ارزش پر رونق شده است که برای تهیه این ساعت زیبا بهتر است به مراکز تولید و عرضه آن در نیشابور یا نمایندگی های مجاز آن در سرتاسر کشور مراجعه کرد تا ساعتی با نگین اصل خریداری کنیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پخش عمده ساعت فیروزه کوبی

فیروزه یکی از زیباترین سنگ های تزئینی‌ و ارزشمند شناخته شده در سراسر دنیا می …

دیدگاهتان را بنویسید