گوهر ناب
خانه / انگشتر فیروزه سبز / نمایندگی عرضه انگشتر فیروزه سبز

نمایندگی عرضه انگشتر فیروزه سبز

شرکت ما از بزرگترین نمایندگی عرضه انگشتر فیروزه سبز نیشابور می باشد که این محصول زیبا و جذاب را به علاقه مندان آن در سراسر ایران و همچنین به خارج از کشور در کشور های عراق و ترکیه نیز صورت می گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با و خرید این جواهر خاص و همه پسند با نازلترین قیمت با موجود در بازار ما همراه باشید.

نمایندگی عرضه انگشتر فیروزه سبز

آنچه که باید درباره انگشتر فیروزه بدانید

آنچه که باید درباره انگشتر فیروزه بدانید نگین فیروزه سبز رنگ از سنگ فیروزه که خود یک کانی ارزشمند است استخراج می شود که به دلیل زیبایی که رنگ و طرح آن دارد طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. سالیان سال است که از نگین این محصول در صنعت جواهر سازی و انگشتر سازی استفاده می شود. انگشتر فیروزه نیشابور مورد علاقه آقایان و بانوان در تمام رنج های سنی می باشد و استفاده از این زیور زیبا محدود به سن خاصی نمی باشد.

رنگ سبز این نگین به دلیل غلبه عنصر آهن در آن است که باعث به وجود آمدن این رنگ زیبا و درخشش آن شده است و نگین های این سنگ را به پرطرفدار ترین جواهرات مورد استفاده افراد در تمام جهان تبدیل کرده است. نیشابور هم قطب تولید و استخراج این محصول می باشد که بزرگترین معادن استخراج این سنگ جواهر را در منطقه آسیا دارا می باشد.

در دین اسلام نیز استفاده از انگشتر های فیروزه بسیار تاکید شده است. انگشتر های فیروزه تاثیر مثبتی نیز بر روح و روانی آدمی داشته و استفاده از آن در آرامش قلب و ذهن و فکر و دور شدن از استرس و خوف موثر است. سنگ فیروزه رنگ های متنوعی دارد که رنگ آبی کمرنگ به سمت پر رنگ آن و سبز با رگه های آبی وجود دارد که البته هرچه رنگ این نگین به سمت سبز پیش رود ارزش آن بیشتر است.

شرکت بازرگانی انگشتر فیروزه سبز

شرکت بازرگانی انگشتر فیروزه سبز مجموعه ما عرضه کننده بهترین و زیباترین انواع انگشتر فیروزه در کشور است که محصولات خود را به کشور های دیگر نیز ارسال می کند. محصولات این شرکت و البته انگشتر فیروزه شناسنامه دار هستند تا شما بتوانید از اصالت محصول اطمینان کافی را حاصل فرمایید.

قیمت انگشتر فیروزه در بازار کنونی و با توجه به شرایط اقتصادی کنونی با نوسانات زیادی همراه است اما شما می توانید این محصول زیبا را در متنوع ترین طرح ها و در ابعاد و سایزهای مختلف با بهترین کیفیت موجود تهیه فرمایید. همچنین قیمت این انگشتر به رکاب آن نیز بستگی دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره محصول و همچنین برای خریداری این جواهر زیبا می توانید از طریق راه های ارتباطی با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش انگشتر فیروزه

فروش انگشتر فیروزه سبز صادراتی در سایت

در راستای فروش انگشتر فیروزه سبز صادراتی امروزه سایت های اینترنتی بیشترین کاربرد را دارند. …

دیدگاهتان را بنویسید