گوهر ناب
خانه / ساعت فیروزه / پخش عمده ساعت فیروزه کوبی

پخش عمده ساعت فیروزه کوبی

فیروزه یکی از زیباترین سنگ های تزئینی‌ و ارزشمند شناخته شده در سراسر دنیا می باشد،لابد تا به حال ضرب المثل‌”فیروزه به نیشابور بردن” را شنیده اید،بله همانطور که از محتوای این ضرب المثل‌ مشخص است نیشابور به عنوان معدن باکیفیت ترین نوع فیروزه در جهان شناخته شده است، ما در این نوشته از پخش عمده ساعت فیروزه کوبی و شیوه ی خرید ساعت فیروزه مردانه و زنانه سخن خواهیم گفت.

پخش عمده ساعت فیروزه کوبی

نیشابور دارای معادن استخراج سنگ فیروزه است

نیشابور دارای معادن استخراج سنگ فیروزه است همانطور که گفته شد نیشابور که یکی از تاریخی ترین شهرهای‌ ایران و خراسان رضوی است،دارای معادن‌ استخراج بهترین انواع سنگ فیروزه نیز می باشد.

سنگ فیروزه ی استخراج شده از معادن نیشابور دارای رنگی بسیار جذاب و ظاهری شفاف است و چشم هر بیننده ای را در همان نگاه اول به خود خیره می کند،این گونه از فیروزه به دلیل محبوبیت بالا به صورت گسترده کشورهای مختلف از جمله عراق و ترکیه و سوریه صادر می شود.

برای فیروزه ی نیشابور مزایای معنوی بسیاری نیز ذکر شده است، در واقع این سنگ علاوه بر زیبایی شگفت انگیزش دارای انرژی مثبت بسیار بالایی است و استفاده از آن باعث افزایش آرامش و شادابی و کاهش استرس و افسردگی های ناشی از مسائل مختلف می شود.

اهمیت سنگ فیروزه ی نیشابور به حدی است که در فرهنگ اسلامی و احادیث نیز برای آن مزایای فراوانی ذکر شده است،یکی از مهم ترین مزایای معنوی آن طبق احادیث خاصیت استجابت سریع دعا ها است.

از سنگ فیروزه ی نیشابور بعد از تراش،در ساخت لوازم زینتی مختلف از جمله انگشتر و گردنبند‌ و دستبند استفاده می شود و با استفاده از هنر فیروزه کوبی در ایجاد تابلوهای‌ زینتی و ساعت و…نیز کاربرد دارد.

آشنایی با فروشندگان ساعت فیروزه کوبی

آشنایی با فروشندگان ساعت فیروزه کوبی امروزه با توجه به شهرت جهانی و روزافزون‌ فیروزه،فروشگاه ها و افراد مختلفی اقدام به خرید و فروش لوازم ساخت شده از فیروزه می کنند.

یکی از لوازم زیبایی‌ که با استفاده از فیروزه کوبی تولید می شود ساعت است،این ساعت ها در طرح های و شکل های مختلفی تولید و راهی بازار می شوند و در بسیاری از فروشگاه هایی‌ که ابزار زینتی می فروشند می توانید این ساعت ها را بیابید.

اما بهتر است در مورد خرید ساعت فیروزه، از کسانی که نسبت به این سنگ شناخت دارند هنگام خرید مشورت بگیرید و خرید خود را از فروشگاه های معتبر انجام دهید و در صورت امکان به صورت مستقیم خریداری نمایید تا خیالتان‌ از بابت کیفیت ساعت مورد نظر راحت باشد.

ما به عنوان مرکز عرضه انواع ساعت فیروزه ای زنانه و مردانه مفتخریم که خدمت شما اعلام نماییم که به منظور خرید راحت مشتریان انواع مختلف و باکیفیتی از این محصول را در سایت فروشگاه خود عرضه نموده ایم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مجید بوژآبادی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09159341209
پست الکترونیکی: buzhabadi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت عمده ساعت دیواری فیروزه کوب

امروزه ساعت در منازل و خانه ها به عنوان تابلو و زیبایی خانه استفاده می …

دیدگاهتان را بنویسید